Avontuurlijke fietstrip, zomer 2017

B.E.R.T.

Hallo!

De zomer van 2017 lijkt nog veraf maar op luidop dromen staat geen maat. Ik had graag via deze weg eens afgetast of er enthousiastelingen te vinden zijn. Meer bepaald voor het idee van een avontuurlijke fietstocht doorheen Madagascar en voor een periode van een drietal weken. Ik hou enorm van spontane contacten leggen met de inheemse bevolking en van het vinden van de meest idyllische wildkampeerplek. In het verleden had ik al eens het voorrecht om Zuid-Amerika en Centraal-Azië op het ritme van de pedaalslag te verkennen. De bestemming is overigens nog flexibel, dus doe me gerust een ander voorstel.

Namasté

Bert (32)

Traveller123

Beste fietsliefhebbers,

Jullie enthousiasme voor een verre fietsvakantie klinkt mij als muziek in de oren!

Mijn naam is Kimberly Hofmans en momenteel ben ik bezig met afstuderen aan de Academie voor Toerisme van NHTV internationaal hoger onderwijs te Breda. Mijn afstudeeronderzoek voer ik uit in opdracht van touroperator SNP Natuurreizen en gaat over de internationale markt van fietsgroepsreizen. Ik ben op zoek naar de wensen, behoeften en motieven van fietsliefhebbers op het gebied van een fietsgroepsreis naar een verre bestemming.

Graag zou ik inzicht willen krijgen in wat u, de fietsliefhebber, precies zoekt in een dergelijke reis en hoe u zelf deze fietsvakantie zou inrichten. Ook als u niet direct geïnteresseerd bent in een fietsgroepsreis naar een verre bestemming zou ik graag uw mening willen weten.

Door het invullen van deze korte enquête helpt u mij met het behalen van de beste resultaten. Ik zou het enorm waarderen als u uw mening wilt geven. Dit is mogelijk via een korte online enquête van maximaal 15 vragen. Het invullen zal ongeveer vijf tot tien minuten duren.

De enquete vindt u via deze link: https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_ekAuSBtbBSXV8vb

Mijn dank is groot!

Met vriendelijke groet,

Kimberly Hofmans

WimH

Hoi Bert,

Ik ben nog niet zo heel lang terug van een fietsvakantie in Zuid-Amerika. Maar, het begint hier al terug te kribbelen... Ben je nog op zoek naar een fietsmaatje ?? Madagascar lijkt me de max !!

Groet,

Wim (38)

Klaartje Volders

Hey Bert,
Ik ben ook fan van Zuid-Amerika, ik speel met het idee om te gaan fietsen in Colombia. Blijkbaar een prachtig land en zeer toegankelijk met de fiets. Leuker met twee (of drie of vier of...), misschien zie je dit ook wel zitten?