Balkantour 2005

Kathy De Wit

Zdravo! aan alle geïnteresseerde fietszielen!

Op http://www.spaces.msn.com/members/balkantour
kan je ons,Koen en mij, volgen op onze grote tocht door de weidse balkan...die we op 12 juli 2005 starten!
Reisverhalen en foto's zullen je meenemen van Budapest over Roemenië, Bulgarije, Noord-Griekenland, Macedonië, Albanië, Montenegro, Kroatië, Bosnië en Servië.

7 weken zal ons ritje duren...
je kan nu al een kijkje nemen en altijd welkom voor aanmoedigingen en reacties!

vidimo se! Kathy

Toon2

Dag Kathy

Ik weet dat jullie tocht in de Balkan een tijdje geleden is maar toch zou ik graag jullie verslag lezen. Jullie Myspace is echter niet meer beschikbaar. Kan ik het misschien ergens anders op het net vinden?
Wij zijn van plan om deze zomer van Slovenië naar Griekenland te fietsen. Ongetwijfeld hebben jullie interessante info en tips.

Groetsels

Toon

Kathy De Wit

Hej Andre, dank je voor die interesse.
Jouw verslag ligt bij mij thuis, maar de Krajina daar gaan wij niet door.
Enkel Dubrovnik doen we op kroatisch terrein.

Wat betreft het antwoorden op de site, daarvoor moet je een hotmail-adres hebben, geloof ik.
Ja, da's een spijtig detail, maar dan kan je ons alvast aanmoedigen.

Wij bevinden ons nu in Plovdiv in Bulgarije en het wordt hier heter en heter. We beleven een zalige tijd!!!
Dat kan je alvast lezen!!!

En aan iedereen die nieuwsgierig is, het is hier echt de moeite!!!

Vel Bulgaarse zoenen van Kathy

p.s; en een artikel voor het magazine zie ik zeker zitten!!!

redactie De Vak...

Hallo Kathy,

Met veel interesse zal ik de fietsreis volgen op jullie website. Zelf fietste ik al in de meeste van deze regio's. Hallucinant was in 1996 mijn fietstocht onmiddellijk na de Dayton-vredesakkoorden, door de kapotgeschoten en verlaten Krajina (een regio in Kroatië waar de etnische Serviërs werden vermoord of verdreven).
Mijn fietsverslag hierover in De Vakantiefietser ('Fietsen door de vernielde en etnisch gezuiverde Krajina') vind je ook bij de reisverslagen op onze website.
Misschien kunnen we een verslagje van jullie tocht brengen in het tijdschrift?

P.S. Op jullie website probeer ik een reactie te brengen. Dit lukt niet! Onveranderlijk komt het bericht: 'Er is een fout opgetreden... Probeer het opnieuw'. Kijk eens na!

Ik wens jullie veel plezier op de Balkantour!
André Ramault, redacteur van De Vakantiefietser