Ik (Boukje, 42) zoek een fietsmaatje om door Europa te trekken. Bestemming komen we wel uit. Vind jij de reis ook belangrijker dan de bestemming. Steekwoorden: buitenleven, low budget en aanpassen aan (weers)omstandigheden. Heb meerdere langere tochten door Europa gedaan, in groep en alleen. Wil nu graag keertje zonder deadline fietsen maar wel kilometers maken en het aantal laten afhangen van omstandigheden en vooral ook genieten onderweg. Lekker koken op gasbrandertje, schuilen in een kerkje en bakkie koffie/thee maken op een mooie plek. bikewanderernl@gmail.com
Agenda
05/05
Deze cursus behandelt specifiek Rohloff, riemaandrijving en Magura remmen.
Het Centrum voor Volwassenenonderwijs ligt...
10/05
OPGELET: dit weekend is volzet!De natuur van de Eifel wordt versierd door een groot aantal rivieren en beken, die zich...
01/06
OPGELET: deze tocht is inmiddels VOLZET!10 dagen fietsen door Ardennen en Champagnestreek. meer info
Forum
22/04
karel3
Hey
Onder het motto “ge kunt maar proberen” volgend aanbod:
Ik ga van zondag 27 mei tem zaterdag 9 juni een...
20/04
Martijn1
Na een reis door Afrika heb ik met mijn reisgezelschap 4 doosjes Malaronetabletten overgehouden.
Hierbij te koop...
20/04
ansofiets
Hey,
Is de fiets al verkocht? Ik ben anders wel geïnteresseerd, maar vraag me wel af wat jouw grootte is, want soms...
19/04
Sarojinie
Hei you! Wij - Raymon (nl), Jerry (nl) en Tine (Be), allen tussen de 35-45 jaar, zoeken nog een vrouw 25-55 jaar die...
18/04
Martine Vandervelden
Wie heeft er ervaring met een batterypack die je kan aansluiten op een naafdynamo? welke is best en multifunctioneel (...
16/04
Annelies Schepens
Wie heeft een voordrager te koop? Bij voorkeur type lowrider. Stuur me gerust een mailtje als u iets heeft liggen!...