LF 51-511 'Gravejansroute' GPS-Track

Peter

Dag Fietsers,

Voor zij die op GPS rijden is de track van Antwerpen tot Middelkerke dat deel uitmaakt van de LF 51-511 'Gravejansroute' beschikbaar. Stuur me een mailtje.

Ik zoek echter nog proeffietsers om de track te verrfiëren. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier en daar bordjes gemist heb. Zo is het sutkje van Klein Sinaai tot Moerbeke en het centrum van Brugge foutief. De correctie is al op de kaart uitgevoerd maar dit moet nog nagefiest worden. Centrum Brugge is een groot twijfelgeval en vraagt zeker controle.

Geïnteresseerden kunnen me mailen en ik stuur je de track. Ik vraag enkel in ruil de de jouw gefietste track dan zodat ik mijn gegevens ook kan perfectioneren voor een toekomstige trip.

Veel plezier!

De LF 51-511 voert Antwerpen naar de kust door de mooiste delen van het Land van Waas, het Meetjesland, de polders en de zeekust. Zij is grensoverschrijdend; vanaf Sas van Gent zit men regelmatig te paard op de grenslijn. Een bezoek aan de grote steden, zoals Antwerpen en Brugge, met hun talrijke musea en rijke architektuur is zeker aan te raden.
Het traject van de route is ingetekend op 16 gekleurde kaarten op schaal 1/50.000.
In deze topogids werden afstanden, overnachtingen, fietsherstellers, spoorwegstations en kruisende fietsroutes opgenomen. Op cultureel en historisch gebied werd ruime aandacht aan het landschap en zijn bewoners geschonken.
Voor de trekkers werden 6 suggesties voor meerdaagse rondritten langs de LF-routes uitgestippeld. Hierbij werd rekening gehouden met de mogelijkheden om in jjeugdherbergen te overnachten.
De route is 126, 148 of 174 km lang, al naargelang men naar Zeebrugge, Oostende of De Panne wil fietsen.