mijn fietsvakantie 2011 en die van jullie?

francois

Hela,
zoals elk jaar plannen wij nu al onze jaarlijkse
fietsvakantie.
We starten boven in Duitsland in Ueckermonde
en fietsen de oder- neisseradweg langs de Poolse grens tot Tjechie. Vanaf daar fietsen we langs de Spree- radweg tot Berlijn. Allse samen is dat 1150km.
Ook nu ben ik curieus naar de fietsvakantie van anderen. Laten julie wat weten?
Groetjes,
François

werner

ik vertrek op 20 augustus naar Helsinki om van daar de Finlandia route te fietsen van 600 km naar Vaasa. Terug met de trein naar Helsinki. 30 augustus terug naar huis. Ik ga alleen. medefietsers welkom.

Sabien

Wij gaan ons 6 weekjes in Ijsland amuseren !
De ringweg, de Kjolur en misschien nog even naar Askja.

carine

Wij trekken voor één zeek naar Voralberg in Oostenrijk; daarna één weekje Karinthië om te eindigen met een weekje in de Dolomieten.

PeterD

Mijn vier opgroeiende kinderen, hun hond en ik rijden met auto + ferry naar Oversjodalen, Noorwegen. Daar stappen we op de volbeladen fietsen (100 kg bagage voor mij:-))en rijden naar Elga aan de overkant van het Femundmeer. Onderweg willen we zo veel mogelijk wild kamperen en een paar dagen kanoën. Elga is de zuidelijkste Lappennederzetting. Daar willen we even settlen en wandeltochtjes maken in nationaal park Femundsmarka om er vogels, lemmings, bevers, rendieren, elanden, veelvraten en misschien wel een wolf of beer tegen te komen. Omdat je het meer niet kan rondfietsen, stappen we in Elga op de FemundII, een oud schip dat pendelt over het meer. Via Roros fietsen we door de bergen terug naar Oversjodalen. Een vakantie met vanalles wat, maar in het teken van natuur en wildernis. Jammer alleen dat we niets van visserij kennen, we zouden zo graag zelfgevangen snoek eten.

Marianne

zus en ik fietsen in het Zillertal en Inntal in Tirol, daguitstappen vanuit een pension met Vostravel aangevuld met eigen tochtjes

frank

salzkammergut- radweg in oostenrijk

nath1

Hoi,

dit jaar vanuit Agde(fr) via centraal massief naar Parijs. (trein heen naar agde, trein terug uit Parijs)

Nathalie

Luc

Hanzefietsroute: we vertrekken in Zwolle (Nl), na 1 week zijn we in Hamburg, na 3 weken bereiken we hopelijk Berlijn. Vandaar met de trein terug naar huis (Be).