Rambler - fabrikant ?

Johan4

Hallo
Heel toevallig kocht ik een occassiefiets van het merk Rambler.
Nu ben ik zo benieuwd naar de fabrikant van deze fiets dat ik het internet al uren heb afgeschuimd. Echter zonder resultaat.
Wie kan mij de coördinaten geven van de fabrikant van fietsen van het merk Rambler a.u.b. ?
U vergeet ik nooit.
Dank en groeten
Johan

ivana

De remkabels zijn een gewoon standaard product. Kan je bij iedere fietsmaker krijgen. Daar ik nogal veel km maak, vervang ik die nu ieder jaar. Ze gaan dan ook telkens weer iets soepelder. (minder kracht nodig)

koen.vandelanotte

hoi ivana; waar heb je de remkabels gekocht, zoek er voor achteraan.....
mVG
kOEN

Julie

Hej, goed dat je dit er op zet. Het telefoonnummer is me net van nut geweest! ;-)

Camthelion

Wat een gezeur van de zogenaamde experts, ik koop al jaren spullen bij de Aldi en Lidl en daar is helemaal niets mis mee. De computers van de Lidl worden nu zelfs door de grote Computerketens 'Computerland, Informatigue en Mediamarkt' verkocht, dat zouden ze echt niet doen als het rommel zou zijn. En ik heb zelf al een paar jaar een Rambler Hometrainer, nog nooit geen problemen mee gehad. Aan velen van deze rubriek zou ik dit willen adviseren, neem eens de moeite om je typewerk te lezen en te corrigeren, jullie moeten je schamen om dat spul onder de mensen te brengen.
Mijn advies: koop dus rustig Uw spullen bij de Aldi en de Lidl.

Gilis Eddy

Ik vind de fietsen van aldi prima , al dat gezever over rap roesten , schroeven afbreken , enzv kun je bij alle fietsen aan de hand hebben Ik heb een sparta 2000 euro , maar heb ook gesukkeld met een lawaai , dat niet kon opgelost worden door de fietsenmaker , was altijd maar , dat is normaal ....
Tot hij op zekere dag kapot ging , een stuk vervangen , en het probleem was opgelost .
Alleeen heb ik de vraag , als er iets aan komt , en dat kan alleen aan de moter zijn , de rest is zelf ook wel op te lossen , hoelag is die dan weg ???????????
De service is bij aldi niet altijd goed hoor. heb dit jaar een laptop binnengebracht , met alleen de microfoon van de webcam kapot , ik heb hem daarvoor drie keer moeten terug binnen doen , en ze hebben er een wrak van gemaakt , kan niet meer zonder baterij werken , microfoon , is nogggg niet hersteld , dus 888888888 prulle service

Peer

Ik heb 5 maanden geleden een Rambler bij de aldi gekocht en heb nu mijn 4e fiets bij ons staan en heb nog geen meter kunnen fietsen wand er is iedere keer iets aan de fiets !!
Maar de laatste fiets die ik heb gekregen kwam zonder verpakking bij mij aan en was helemaal beschadigd en er zat heel veel zand en modder aan de banden ?
dus het was gewoon een gebruikte fiets terwijl ik toch echt een nieuwe heb gekocht.
Ik heb weer contact gezocht met de firma Servis bike in Belgie die de garantie verzorgt voor de aldi, maar ik heb nog nooit in mijn leven zo een onbeschofte man aan de lijn gehad als deze !!

Ik kreeg mijn geld wel terug nadat ze de fiets hadden opgehaald.
Maar toen ik vroeg hoe het zat met de teller die eraf geknipt was bij de eerste fiets die retour moest en dat ik een verzekering had afgesloten voor 3 jaar wat wel is betaald terwijl ik geen fiets meer heb.

ook heb ik al een keer een snipperdag moeten nemen omdat ze de fiets alleen op die dag konden om ruilen ook ben ik een keer de hele dag thuis gebleven en vervolgens kwamen ze niet opdagen.

ik wordt er ondertussen een beetje ziek van van deze fiets.

Maar toen ik de desbetreffende man aan de lijn had en hem dit verhaal wilde uitleggen vertelde hij mij dat ik maar een advocaat moets nemen en gooide de hoorn neer !!! ????

de aldi kan hiet helemaal niets aan doen en ik neem deze ook helemaal niets kwalijk, maar het bedrijf dat die de serves doet is helemaal niets en ze zijn erg onbeschoft !

kees1

Ook een rambler bij de Aldi gekocht

fiets uit de verpakking gehaald en rest gemonteerd. bij het verstellen van het zadel is de verende zadelpen uit elkaar geschoten en de huls blijft steken in het frame . Servicebike gebeld en gebeld. De fiets staat sinds aankoop eind juni stil en het lukt maar niet om met servicebike een afspraak te maken. Ik breng de fiets maar terug naar Aldi. Nooit kopen is mijn advies.

Rob2

Ik snap de discussie niet helemaal. Inderdaad komt het frame uit China (zoals ook bij Batavus het geval is), alle onderdelen zijn van Shimano en identiek aan fietsen die veel duurder zijn. Als ik de laatste berichten lees over de service, dan kan ik niet meer dan tevreden zijn over mijn aankoop.
Moraal van het verhaal voor een scherpe prijs een goede fiets een goede prijs/kwaliteitsverhouding!

veerle2

ja, rambler is van de aldi. Ik heb een rambler voor woon/stationverkeer. 250 EUR.
Het is geen topkwaliteit maar ok , zeker voor die prijs. Mijn neef en nicht rijden er al vier jaar mee naar school.
Het hendeltje om het zadel te verhogen/verlagen lijkt handig, tot je zader verdwenen is na een ritje (zoals bij mij al na het eerste gebruik). maar de service is inderdaad top : nieuw zadel gekregen uitleg te moeten geven.

kevin

(eerst dit: ik bedoelde gazelle ipv batavus ooeeps)

Rambler komt van bij Gazelle, maar is er geen. Net zoals een Quardo van Oxford komt, maar ook veel minder van kwaliteit is. Men probeert gewoon fietsen te maken voor ieders budget, zo simpel is dat.
Je zal geen Gazelle meer vinden met enkelwandige velgen, een dynamo, een trapas van 5 euro, plastic cranks, stalen kabels, ... in tegenstelling tot vele Ramblers (niet allemaal, ik zal't zelf al maar zeggen)
Maar soit, me dunkt dat je je ongelijk niet gaat toegeven en ik ben dat ook niet van plan, dus ik zal me niet meer moeien in deze discussie.

Pagina's